Zobacz także
- Umiejętności osobiste- jak je rozwinąć i wykorzystać w pracy z uczniem i rodzicem?
- Jak nauczyć uczniów szacunku do samych siebie?
- Motywacja - jak zachęcić uczniów aby dali z siebie wszystko?
- Jak podejmować decyzje aby umiejętnie działać?
- Techniki negocjacji- jak wykorzystać wszystkie sposoby by osiągnąć zamierzone cele?
- Partnerska komunikacja podczas zebrań z rodzicami.
- Jak oswoić stres?
- Jak zarządzać czasem aby go nie tracić?
- Jak realizować projekty edukacyjne?
- Jak nie poddać się rutynie i przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu?
- STOP agresji. Przeciwdziałanie przemocy w szkole
- Wychowanie w duchu wartości- jak sprawić by Twój uczeń był wartościowym człowiekiem?
- Nauczyciel lider- jak budować autorytet aby skutecznie nauczać?
- Techniki rozwijania twórczego myślenia dzieci przedszkolnych i w młodszym wieku szkolnym
- Kształtowanie inteligencji emocjonalnej dzieci przedszkolnych i w młodszym wieku szkolnym.
Jak mówić aby zostać wysłuchanym i jak skutecznie argumentować?
Jak mówić aby zostać wysłuchanym i jak skutecznie argumentować?
Przekonywanie do własnych racji i oddziaływanie za pomocą przekazywanych treści jest trudna sztuka. Opanowanie tejże sztuki to nic innego jak siła argumentu w odpowiedniej konstrukcji zdaniowej, siła głosu i mowa ciała.
Dzięki analizie zjawisk składających się na proces komunikacji – refleksja, koncentracja uwagi, przekazywanie informacji, sterowanie i stawianie na swoim – możemy porozumiewać się w najtrudniejszych kwestiach w sposób elegancki, zgodny z nakazami etyki i sztuki retorycznej.
Przekonać to uczestniczyć w procesie: od refleksji, poprzez informacje, komunikat, przekonanie, nakierowanie do możliwości uzyskania przewagi jednak nie nad rozmówcą lecz rozmową.
Cele szkolenia dla kadry pedagogicznej:
- oddziaływanie człowieka na innych ludzi
- przekaz werbalny
- przekaz parawerbalny
- poznanie technik aktywnego słuchania
- sposoby argumentowania
- kierowanie rozmowa a manipulacja
- sposoby radzenia sobie z atakami emocjonalnymi
Program szkolenia oraz materiały szkoleniowe uczestnicy otrzymują po zamówieniu szkolenia.