Zobacz także
- Umiejętności osobiste- jak je rozwinąć i wykorzystać w pracy z uczniem i rodzicem?
- Motywacja - jak zachęcić uczniów aby dali z siebie wszystko?
- Jak podejmować decyzje aby umiejętnie działać?
- Jak mówić aby zostać wysłuchanym i jak skutecznie argumentować?
- Techniki negocjacji- jak wykorzystać wszystkie sposoby by osiągnąć zamierzone cele?
- Partnerska komunikacja podczas zebrań z rodzicami.
- Jak oswoić stres?
- Jak zarządzać czasem aby go nie tracić?
- Jak realizować projekty edukacyjne?
- Jak nie poddać się rutynie i przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu?
- STOP agresji. Przeciwdziałanie przemocy w szkole
- Wychowanie w duchu wartości- jak sprawić by Twój uczeń był wartościowym człowiekiem?
- Nauczyciel lider- jak budować autorytet aby skutecznie nauczać?
- Techniki rozwijania twórczego myślenia dzieci przedszkolnych i w młodszym wieku szkolnym
- Kształtowanie inteligencji emocjonalnej dzieci przedszkolnych i w młodszym wieku szkolnym.
Jak nauczyć uczniów szacunku do samych siebie?
Jak nauczyć uczniów szacunku do samych siebie?
Bardzo często każdy z nas domaga się szacunku od osób które znajdują się w naszym otoczeniu. Nie zawsze ten szacunek jest jednak zauważalny. Często spotykamy się z określeniem: „ nie szanuje siebie ani innych ludzi...”
Badania psychologiczne, pedagogiczne udowadniają, że umiejętność szanowania samego siebie, szanowania innych ludzi jest związane ściśle z samooceną każdego człowieka.
Wysoka samoocena ucznia związana jest z lepszymi wynikami w nauce i lepszym zachowaniem. Pozytywna samoocena składa się z harmonijnie skomponowanej koncepcji samego siebie.
Celem szkolenia dla kadry pedagogicznej jest:
- przeprowadzenie diagnozy służącej określeniu samooceny uczniów
- wprowadzenie w życie programu budowania pozytywnej samooceny
- kształtowanie samooceny u swoich uczniów.
Program szkolenia oraz materiały szkoleniowe uczestnicy otrzymują po zamówieniu szkolenia.